Modulis „Algas un personāla pārvaldība” ir NAVEX izstrādāts pielāgojums sistēmai Microsoft Dynamics NAV. Modulis papildina “Cilvēku Resursu” modulī esošo funkcionalitāti, lai būtu iespējama gan efektīvas darba algu apmaksas sistēmas izveide un uzturēšana, gan personāla nodaļas politikas organizēšana un kontrole. Tas pilnībā atbilst LR likumdošanai un ietver pilnīgas un ērtas personāla pārvaldes funkcijas.
Modulī ir iespējams veidot datu bāzes par darbinieku algu lielumiem, reģistrēt algu izmaiņas un piemaksas, uzkrāt datus par darbinieku atvaļinājumiem, slimības lapām, komandējumiem, neattaisnotiem darba kavējumiem, sastādīt darba laika uzskaites tabeli, sekot līdzi darba laikam nakts stundās un virsstundām, reģistrēt visas izmaiņas par darba algas lielumu, saglabājot vēsturi par iepriekšējiem lielumiem, sekot darbinieka algas izmaiņām.
Risinājums nodrošina personāla izmaksu grāmatošanu un analīzi pa izmaksu centriem. Vienam darbiniekam ir iespējams norādīt dažādus algas aprēķina veidus – gan laika darba, gan gabaldarba.
Papildus iespējams darbiniekam piesaistīt gan dažādas pastāvīgās piemaksas, koeficientus, gan arī norādīt ieturējumus (piemēram, alimentus, mobilo telefonu sarunu limitus, u.c. ieturējumus).
Risinājums nodrošina iespēju “Darbinieka kartē” piesaistīt informāciju par darbinieka rīcībā nodotajām uzņēmuma materiālajām vērtībām, par kvalifikāciju – izglītību, valodu prasmēm, papildus izglītību, sertifikātiem un derīguma termiņiem, darbinieka veselības stāvokli, veselības pārbaužu grafikiem.
Moduļa personāla pārvaldības funkcionalitāte nodrošina elastīgu informācijas ievadīšanu, uzglabāšanu un apstrādi, saskaņā ar uzņēmuma un likumdošanas prasībām.
Darbinieku uzskaitei tiek aizpildītas darbinieku kartes.
Tiek ievadīta vispārīgā informācija par darba ņēmēju, viņa dzīvesvietas adreses (reģistrācijas un faktiskā), pases vai darba atļaujas dati, personas dati, amata informācija (struktūrvienība, amats), darba kvalifikācija, izglītība, kā arī informācija par iepriekšējām darba vietām, radiniekiem, u.c.
Personāla pārvaldība nodrošina:
Lietotājam pašam ir iespējams uzstādīt un definēt sagatavojamos dokumentus. Ir iespējami trīs dažādi dokumentu veidi: